Hipokondriazis Tedavisi

Haziran 23, 2020 Hipokondriazis Belirtileri

Hipokondriazis Tedavisi için uzman hekimlerimiz ile kaliteli ve güven ortamı içinde sizlere hizmet vermek için buradayız. Hipokondriazis hastalığı halk dilinde hastalık hastalığı olarak bilinir ve kişi hiç bir rahatsızlığı olmadığı halde şikâyetlerinden doktora gidip sürekli bir yakınma halindedir. Genel olarak sebepleri kişilerin yaşamış olduğu olayların vücuduna yansıdığını düşünmesi ile meydana gelmiştir ve bedensel hastalık uğraşına dönmüştür. Uzmanlar tarafından yapılan tetkik ve muayenelerde herhangi bir hastalık belirtisine rastlanmaz ve kişi hekim hekim dolaşmak isteyip yakınmalarına devam etmektedir.

Hipokondriazis Belirtileri

Hipokondriazis hastalığı olan kişide zaman zaman kaygılarına bağlı olarak gelişen çarpıntı, tansiyon yükselmesi, üşüme, terleme ve soluk almada güçlük gibi belirtileri başta görülme olasılığı yüksektir ve ilerleyen evrelerde depresif özellikler duruma eşlik eder. Sıklıkla yetişkin insanlarda ve yetişkin oldukları dönemde ortaya çıkmakta ve neden kaynaklandığını bir uzman gözetiminde değerlendirmek daha sağlıklı olmaktadır. Hipokondriazis Tedavisi Yetişkinlikte başlayan bu hastalık genellikle 40-60 yaş arası daha sıklıkla görülmektedir. Bireyler genellikle farklı hastalıkları olduğunu düşünerek psikiyatri ya da psikolog desteği almadan önce birçok doktora gider ve asıl hastalığını bilemez. Hipokondriazis Tedavisi Bu nedenle eğer rahatsızlık dışı bir şey hissedilir ve bu uzmanlar tarafından onaylanır ise uzman desteği için mutlaka bir psikiyatri ya da psikolog ile görüşmek gerekmektedir. Genetik olma özelliği de bulunmaktadır ve aile bireyleri arasında diğer takıntı hastalıklarından daha çok görülmektedir.

Hipokondriazis Tedavisi

Bir takıntı durumu olduğu için hipokondriazis ilk önce diğer takıntı hastalıklarında olduğu gibi ilaç ile tedavisi sağlanmalıdır. İlaç ile tedavide genel olarak ilk etapta eğer erken evrede ise tedavi olumlu sonuçlanıp hasta hekim güven zemini içinde iyileşme görülür. Bazı durumlarda hastalık ileri aşamada ve güçlü olgular ile karşı karşıya kalınırsa o zamanda farklı olarak manyetik tedavi ya da elektroşok gibi tedaviler uygulanabilir ve tamamen hekimin ve hastanın ortak kararı ile olabilecek bir tedavi yöntemidir.

Hipokondriazis Tedavisi Bu hastalık hastası durumu için mutlaka uzman bir hekim tarafından psikoterapi tedavisi alınmalı ve ihmal edilmemelidir. Hasta ve hekim arası güven ilişkisi oluşmalı ve verilen tedavi uygulanması doğru olan yöntemler yarım bırakılmamalıdır. Hastalar güvensizlik duyduğu an ilaçları ve tedaviyi yarım bırakma eğilimine girecekleri için sonuçları kötüye gidebilecek tablolar ile karşılaşılması beklenen bir durumdur.

Tedavi için uzman hekimlerimiz ile kaliteli ve güven ortamı içinde sizlere hizmet vermek için buradayız. Hipokondriazis Tedavisi Bilgi ve görüşmelerimiz bire bir yapılır ve hasta gizlilik politikasına uyulmaktadır. Güvenli bir şekilde tedavi yöntemlerimizi dinlemek için bizlere ulaşabilirsiniz. Sizin memnuniyetiniz bizler için önemlidir.